Re: Instalowanie karty do PC objętego gwarancją odpłatnie....

Autor: Aseta (aseta_at_aseta.wroc.pl)
Data: Mon 23 Apr 2001 - 21:41:23 MET DST

Są do wyboru dwa sposoby gwarancji:

- Na zestaw komputerowy (w tedy się plombuje)
- na podzespoły w tedy nalepia się malutkie nalepki na np. wspomniane karty.

Prawdopodobnie w Optimusie jest taka dobra marka, że stosują tylko pierwszą
metodę; jest ona ustalana w dniu zakupu.

--
POLECAMY
DOSKONAŁE BAZY DANYCH DO BIURA LUB DO DOMU
Wypróbuj polskie programy w bezpłatnych wersjach Demo:
- ASETA ADRESY - Baza służąca do przechowywania adresów osób i firm
- ASETA NOTATNIK - Baza służąca do przechowywania adresów osób i firm,
plików
- Aseta TERMINARZ - Baza służąca do przechowywania adresów osób i firm,
plików, terminów i zadań
- Aseta KORESPONDENCJA - Baza służąca do przechowywania adresów osób i firm,
plików, terminów i zadań, korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
kreator dokumentów pism i umów.
Aseta - Uniwersalne Bazy Danych dla Przedsiębiorców
www.aseta.wroc.pl   aseta_at_aseta.wroc.pl
   Firma nasza zajmuje się relacyjnymi bazami danych dla firm od 1994 r. w
oparciu o produkt Microsoft Access 2000 składnik najpopularniejszego pakietu
programów biurowych na świecie Microsoft Office 2000.
   gdy nie chcesz otrzymywać od nas korespondencji: remove_at_aseta.wroc.pl