Re: Jak polaczyc dwa PC poprzez USB?

Autor: Krzysiek (krionix_at_poland.com)
Data: Mon 23 Apr 2001 - 17:22:03 MET DST

Uzytkownik "r.bogacz (IJP2)" <r.bogacz_at_ijp2.pat.krakow.pl> napisal w
wiadomosci news:3AE44216.995B3A18_at_ijp2.pat.krakow.pl...
> Mam problem. Otoz chcialbym polaczyc dwa PC przez USB.
> Jestem w posiadaniu kabla, ktory jak powiedziano mi w sklepie do tegoz
> celu sluzy.
> Jest to sam kabel laczacy bez dodatkowych "urzadzen" (W inecie znalazlem
> kilka firm oferujacych takie kable, ale cena ich byla grubo powyzej
> 100zl).
>
> Mam wiec pytanie jak za pomoca takiego golego kabla uzyskac polaczenie.
> Moze sa jakies sterowniki, albo program??? Niestety nie udalo mi sie nic
> takiego znalezc!

bez elektroniki ten kabel ? jak bez to sprzedawca to naciagacz - tym zwyklym
kablem nic nie polaczysz (tylko pyty msi z opcja PC2PC moga laczyc sie afaik
takim kablem zwyklym - maja elektronike na plycie) jak masz nie msi z PC2PC
kup kabel specjalny, wogole jak masz zamiar laczyc 2 PC (i nie notebook) kup
2 sieciowki za 50zl, efekt 1010100 razy lepszy od polaczenia USB (usb
sprawdza sie jak masz laptopa)