Jak polaczyc dwa PC poprzez USB?

Autor: r.bogacz (IJP2) (r.bogacz_at_ijp2.pat.krakow.pl)
Data: Mon 23 Apr 2001 - 16:54:14 MET DST

Mam problem. Otoz chcialbym polaczyc dwa PC przez USB.
Jestem w posiadaniu kabla, ktory jak powiedziano mi w sklepie do tegoz
celu sluzy.
Jest to sam kabel laczacy bez dodatkowych "urzadzen" (W inecie znalazlem
kilka firm oferujacych takie kable, ale cena ich byla grubo powyzej
100zl).

Mam wiec pytanie jak za pomoca takiego golego kabla uzyskac polaczenie.
Moze sa jakies sterowniki, albo program??? Niestety nie udalo mi sie nic
takiego znalezc!

Bede Bardzo wdzieczny za pomoc!
Piotr