Re: Jak polaczyc dwa PC poprzez USB?

Autor: Apollyon (area72_at_pertus.com.pl)
Data: Mon 23 Apr 2001 - 20:04:50 MET DST

Uzytkownik r.bogacz (IJP2) <r.bogacz_at_ijp2.pat.krakow.pl> w wiadomooci do
grup dyskusyjnych napisal:3AE44216.995B3A18_at_ijp2.pat.krakow.pl...
> Mam problem. Otoz chcialbym polaczyc dwa PC przez USB.

O laczeniu kompow przez USB nie slyszalem. moze sie da nie bede wnikal bo
temat jest mi obcy. Jezeli koniecznie chcesz polaczyc dwa komputery w siec i
nie znajduja sie one zbyt daleko od siebie to polecam polaczenie kablem
rownoleglym (LTP) lub szeregowym (RS-232) Jest to dosc tanie i proste
rozwiazanie. Lepszym pomyslem byloby zakupienie kart sieciowych ale zakladam
ze chcesz to zrobic jak najtaniej. W tym wypadku kabel rownolegly jest chyba
najlepszym rozwiazaniem.

Zycze powodzenia
Apollyon