Re: czy PII 350 i wyrobi z w2k

Autor: Marcin Zolynski (eaux_at_poland.com)
Data: Mon 23 Apr 2001 - 01:13:08 MET DST

Użytkownik "Witold Wilk" <maniack_at_tychy.com> napisał w wiadomości
> Niejaki(a) Marcin Zolynski <eaux_at_poland.com> w grupie pl.comp.pecet
>
> zdiwilbys sie... u mnie przy wylaczonych wiekszosci uslug jadro zajmuje
> bagatela 70mb :) dorzucam kilka prgsow i jest 120. wlaczam worda,
> excela, ie, i juz mam 150... no nie wiem... ramu bym dodal, chyba ze
> ktos jest masochista :)

nie czuje sie masochista
wlasnie robie backup danych po sieci z mojego komputera, sciagam duzy plik
z netu, licze kosztorys w excelu i pisze go w wordzie, odpisuje tobie w
expresie , sciagam maila eudora i z 128 fizycznej mam wolnych ok 15 MB, ok
nie jest to duzo ale sprzet wcale powoli nie pracuje (dysk udma66).
zgodzic sie musze ze jak chce popracowac w grafice to przesiadam sie do
innego komputera (384 ram)

widac nie zoptymalizowales systemu do sprzetu
polecam http://www.faq.net.pl/

duron 600_at_700 abit kt7

mz