Re: LPT1

Autor: Nikon (nikon2000_at_go2.pl)
Data: Mon 23 Apr 2001 - 00:44:11 MET DST

Użytkownik Klakier <mwsoft_at_satkabel.com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9burvn$55q$1_at_news.tpi.pl...
> słuchaj sprawdz (rozbierz) czy ten kabel jest do linkowania
> jeśli jest układ PIN - PIN to trzeba przelutować
> ja sie tak nadziałem
> kupiłem kabel 3m 2x25pin wtyk męski - facetka w sklepie nie wiedziała do
> czego to jest, no ale jak jest z dwóch stron męski do do czego????!!
> nie działa - okazało sie że tam jest połączone wszystko tak jak w kablu
> drukarkowym (pin 1 z 1, 2 z 2 itd..)
> przelutowałem i śmiga
>
> układu niestety nie pamiętam :((((

W moim kablu jest wykożystane 18 pin i to dość ciekawie polączone :
1 pin z 4 , 2 z 3 , 3 z 5 i tak dalej (taka plontanina).
Podejrzewałem że winnym w braku połączenia jest kabel
zwłaszcza że jego przeznaczenie to połączenie scanera z SCSI.

Pozdrawiam
Nikon