Re: Seagate czy IBM

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Sun 22 Apr 2001 - 23:28:11 MET DST

"Witold Wilk" <maniack_at_tychy.com> wrote in message

> LOL mam dwa takie dyski, kilkanascie u kumpli i wszystko hula ok :) LOL
> do potegi :) Tylko nie mow, ze trafiono w egzemplarz, bo to prawie 20
> egzemplarzy :)

Mistrzu czego sie czepiasz napisalem "chyba " wiec czego odrazu
wyskakujesz z takimi tekstami.
Zawsze mialem dyski seagata i jestem z nich osobiscie zadowolony,
widzalem kilka padnietych z guma ale nic znacznie ponad norme
(jeden kilka dni temu, kumpel, drugi kumpel i jakies tam z bajek........
mialy byc ponoc wytrzymalsze na wstrzasy ale cos im nie wyszlo ;-)))

Poza tym na polce mam jeszc seagata 40megowego
a najlepsze jest to ze dziala ;-))))))))

> a procek podkrecony moze? chocby o 1mhz, a juz Seagate'y beda
> wariowac...

specjalnie odkrecilem i chodzil jak mu fabryka przykazala
zainstaalowac dal sie dopiero win me i tu dla niego wielki plus

Krzysiek