Re: FlyVideo II & Fly Video I

Autor: PhoeniX (najbergg_at_kki.net.pl)
Data: Sun 22 Apr 2001 - 19:56:41 MET DST

> Ze zdjeciem to juz ci niestety nie pomoge, bo po tym jak sprzedalem to
> wylecialo odemnie z dysku.
> Moj FlyVido II roznil sie od FlyVideo I wylacznie chipem na karcie i
> tym ze byl stereo (chociaz to tez jest zmienne moj kolega ma np.
> FlyVideo II i jest mono) -

Temten był stereo na BT 848 (tak wykrywały go programy jak np. DTV)
i na 100% to był FV II.
Nie było FV I stereo, ani na BY848, więc to po prostu nie mógł być FV I.
Inna sprawa to, że tamtem człowiek strasznie kręci i przypuszczam, że nie o
karte
tu chodzi, ale o zwrot pieniędzy których potrzebuje (sprzedaje już tą karte
co mu sprzedałem
na Allegro jako FV II z dopiskiem, że potrzebuje szybko kasy).

> PS
> Moglbys mi podac z jakiego miasta jest ten co kupil te karte - moj
> kuzyn ostatnio sie chwalil ze kupil cos takiego ale mu cos nie pasuje

Z Katowic o ile pamiętam.

--
Pozdrawia
file://==PhoeniX==\\