Re: FlyVideo II & Fly Video I

Autor: Wolek (viger_at_tera.pl)
Data: Sun 22 Apr 2001 - 16:34:59 MET DST

Pewnego slonecznego dzionka, czlowiek o xywce PhoeniX napisal:

P> Czy posiada ktoś może zdjęcie karty Tunera TV FlyVideo II oraz
P> starszej jego wersji FlyVideo I ?
P> Jeśli by ktoś miał to prosił bym o podesłanie na phoenix_at_viper.pl
P> Potrzebuje tego bo pewien burak z Allegro chce mi wpierać, że
P> sprzedałem mu FlyVideo I jak ja wiem, że opchnołem mu FlyVideo II.

Ze zdjeciem to juz ci niestety nie pomoge, bo po tym jak sprzedalem to
wylecialo odemnie z dysku.
Moj FlyVido II roznil sie od FlyVideo I wylacznie chipem na karcie i
tym ze byl stereo (chociaz to tez jest zmienne moj kolega ma np.
FlyVideo II i jest mono) -
na I byl chip Philipsa, pudelka byly nawet identyczne (II miala
naklejke "II", a caly opis tyczyl sie I), co do instrukcji to juz nie
pamietam niestety :(

PS
Moglbys mi podac z jakiego miasta jest ten co kupil te karte - moj
kuzyn ostatnio sie chwalil ze kupil cos takiego ale mu cos nie pasuje

Pozdrawiam !

--
http://www.viger.tera.pl   |       Oproznij swoj umysl -
mailto:viger_at_tera,pl       | to co wydaje Ci sie dzis sluszne