Re: Obraz przy zwiekszaniu rozdzielczosci

Autor: Arabek (arabek_at_acn.waw.pl12344)
Data: Sun 22 Apr 2001 - 20:19:00 MET DST

Witam
POwiem ci ze ja rowniez mam IFT700 ale w/g mnie to tylko odczucie niestety
twoich oczu
Popracuj troszke przy wyzszej rozdzielczosci a przyzwyczaisz sie
JA pracowalem na 1024x768 teraz przesiadlem sie na 1152x864 i tez mi sie
wydawalo ze cos jest nietak ale przyzwyczailem sie
Pozdrawiam
Ps. pobaw sie jszcze OSD moze cos poprawisz
Arabek