Re: Obraz przy zwiekszaniu rozdzielczosci

Autor: Robert D. (rambler__at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 23 Apr 2001 - 08:59:02 MET DST

Arabek napisał(a):

> Witam
> POwiem ci ze ja rowniez mam IFT700 ale w/g mnie to tylko odczucie niestety
> twoich oczu
> Popracuj troszke przy wyzszej rozdzielczosci a przyzwyczaisz sie
> JA pracowalem na 1024x768 teraz przesiadlem sie na 1152x864 i tez mi sie
> wydawalo ze cos jest nietak ale przyzwyczailem sie
> Pozdrawiam
> Ps. pobaw sie jszcze OSD moze cos poprawisz
> Arabek
>
> Użytkownik "Tom" <tom5_at_poczta.fm> napisał w wiadomości
> (tu:
> ze
> [...]

Każda reklama mówi że "ten monitor" (dowolny) pracuje z rozdzielczością
taką i taką... ale żadna reklama nie mówi, że przy coraz wyższej rozdzielczości
obraz traci na jakości. Związane jest to z elektroniką monitora i jest to
"drogie"
do przeskoczenia. Zwiększanie rozdzielczości powoduje "żyłowanie" monitora
w tym sęsie, że odchylanie poziome musi sobie poradzić z bardzo szybko
zmieniającym
się sygnałem (w dużym uproszczeniu), reasumując: w każdym monitorze, czym wyższa
rozdielczość,
tym niższa jakość obrazu, niestety...
Robs.