K7VZA i muzyka

Autor: corvus5 (corvus_at_kki.net.pl)
Data: Sun 22 Apr 2001 - 15:48:58 MET DST

Cze

Mam problem z ta plyta. Gdy uzywam oryginalnych
sterownikow do dzwieku AC 97 to glos w DOSie
wysiada, czasem filmy z overlayem przyspieszaja.
Gdy uzywam innych kodekow, ktore tez ponoc pasuja,
to z filmami jest lepiej, ale dzwiek w dosie nadal "szarpie".
Raz udalo mi sie zmosic winde (98, bo w 95 w ogole
nie ma dzwieku) do poprawnego dzialania glosu
w trybie dosu, ale po restarcie znow sie zrobily kaszany.
Czy ktos inny tez ma taki problem na tej plycie
czy tylko ja?

--
corvus - the ultimate warrior
"wybaczcie mi, bowiem nie wiem, co pisze"