Re: Jaki najszypszy procek pod AOpen'a?

Autor: Marcin Zolynski (eaux_at_poland.com)
Data: Sat 21 Apr 2001 - 00:09:34 MET DST

Użytkownik "LUKY" <beksas_at_poland.com> napisał w wiadomości
> Jestem posiadaczem płyty AOpen AX6BC i mam problem bo nie dostałem do niej
> żadnego opisu (choposzkom ze sklepu nie chciało się go dorzucić do
> dokumentacji całego kompa...) dlatego chciałbym się dowiedzieć czegoś
więcej
> o swojej płycie głównej tj. jaki najszybszy procesor do niej mogę wsadzić

Po updacie biosa do wer. R2.55 Pentium III 900mhz (a moze i szybszy
wejdzie)

> ile może pomieścić RAM-u jakim gniazdem pod procesor dysponuje (Socket
370,
> Slot 1, czy Socket A) itp.

Socket A pozostawie bez komentaza

Ta plyta ma Slot 1

> Kupiłem płytę razem z kompem w marcu 2000 r. mam
> w nią na razie wpiętego CELERON'a 466 Mhz. Jeżeli dysponujesz
wiadomościami
> które mogły by mnie zainteresować odpisz!
> Tylko nie mówcie żebym zajrzał na stronę producenta.
>
> Z góry wielkie dzięki!
> beksas_at_poland.com
> www.HUMORCITY.prv.pl

A co za problem wejsc na strone Aopena i sciagnac instrukcje
Dlaczego "Tylko nie mowcie..."
Coraz wiecej lenistwa w naszym k (raju).

MZ

ps. podane na tacy:
http://english.aopen.com.tw/scripts/ftplist.asp?pub/manual/mb/ax6bc/ax6bc-ol
-e.pdf