Jaki najszypszy procek pod AOpen'a?

Autor: LUKY (beksas_at_poland.com)
Data: Fri 20 Apr 2001 - 23:25:16 MET DST

Jestem posiadaczem płyty AOpen AX6BC i mam problem bo nie dostałem do niej
żadnego opisu (choposzkom ze sklepu nie chciało się go dorzucić do
dokumentacji całego kompa...) dlatego chciałbym się dowiedzieć czegoś więcej
o swojej płycie głównej tj. jaki najszybszy procesor do niej mogę wsadzić
ile może pomieścić RAM-u jakim gniazdem pod procesor dysponuje (Socket 370,
Slot 1, czy Socket A) itp. Kupiłem płytę razem z kompem w marcu 2000 r. mam
w nią na razie wpiętego CELERON'a 466 Mhz. Jeżeli dysponujesz wiadomościami
które mogły by mnie zainteresować odpisz!
Tylko nie mówcie żebym zajrzał na stronę producenta.

Z góry wielkie dzięki!
beksas_at_poland.com
www.HUMORCITY.prv.pl