Re: klawiatura

Autor: "Ten
Data: Sat 21 Apr 2001 - 22:15:59 MET DST

> Mam probelm z klawiatura. A mianowicie co pewien czas niejako samoczynnie
> zalancza mi sie "Caps Lock" co wywoluje pisanie duzymi literami w Wordzie,
> za chwile tez samoczynnie powraca do normy. W momencie tego samoczynnego
> zalaczenia gdy usiluje otwirac np. w panelu sterowania ustawienia klawiature
> to zaznacza mi wszystkie ikony (na niebiesko) ktore znajduja sie we
> wspolrzednych do ikony klawiatury i przez klikniecie startuja wszystkie
> ustawienia np.czcionki, drukarki, dxwieki, ekran itd. Zaslyszalem ze powodem
> [...]

Miałem kiedyś taki program, gdzie się ustawiało co ile czasu ma się zapalać nun
lock, claps lock i scroll lock (był w którymś enterze). Może masz to
zainstalowane (może kumpel na pryla-aprylis zainstalował?). Ewentualnie kup
sobie nową klawiaturę (nie są drogie). Najlepiej taką z dodatkowymi klawiszami
funkcyjnymi
pozdrawiam

--
<http://www.paranauki.z.pl/> Oficjalna strona grupy pl.misc.paranauki
... niekazda istota moze byc niewolnikiem ...  [alians]