Re: Czy komus dziala i815?

Autor: Losiu z Wrocka (jarom_at_box43.gnet.pl)
Data: Wed 18 Apr 2001 - 21:55:33 MET DST

> zlozylem juz kilkanascie PC'tow z roznymi plytami na tym chipsecie
> (m. in. sam mam Asusa CUSL2) i cos nie jestem do niego
> przekonany. Praktycznie wszystkie te PC'ty chodza jakos tak
> nie za bardzo - niestabilne, typowe problemy z shutdown'em
> w Win98, czeste rozsypki systemu.
> Juz zupelnym kuriozum sa dla mnie plyty Intela 815AAL (zintegrowana
> grafika, dzwiek, siec). Wielkie problemy z prawidlowa
> instalacja i konfiguracja systemu, niewytlumaczalne
> rozsypki windozy itp. itd.
> Moze o czyms nie wiem lub robie zle?
> Jakie macie doswiadczenia w tym zakresie?

Ja mam ASUS CUSL2-C i dwa systemy
Win98sepl i win2kpl oba hulaja bez problemu, pod win2k ani jednego
zaiweszenia jakos tj. od 2 miesiecy.
celeron 633 i 256 MB w płycie i maly dysk niestety 3,2 Gb Quantum z którego
na razie jestem bardzo zadowolony
a ma juz troche czasu od konca 97 roku
cos dodac ???
losiu