Czy komus dziala i815?

Autor: Dr_Vader (dr_vader_at_wp.pl)
Data: Tue 17 Apr 2001 - 22:23:24 MET DST

zlozylem juz kilkanascie PC'tow z roznymi plytami na tym chipsecie
(m. in. sam mam Asusa CUSL2) i cos nie jestem do niego
przekonany. Praktycznie wszystkie te PC'ty chodza jakos tak
nie za bardzo - niestabilne, typowe problemy z shutdown'em
w Win98, czeste rozsypki systemu.
Juz zupelnym kuriozum sa dla mnie plyty Intela 815AAL (zintegrowana
grafika, dzwiek, siec). Wielkie problemy z prawidlowa
instalacja i konfiguracja systemu, niewytlumaczalne
rozsypki windozy itp. itd.
Moze o czyms nie wiem lub robie zle?
Jakie macie doswiadczenia w tym zakresie?

Pzdr,
DV