Re: Zoltrix Sagitta - problem z łączeniem :-(

Autor: Losiu z Wrocka (jarom_at_box43.gnet.pl)
Data: Wed 18 Apr 2001 - 21:48:55 MET DST

Użytkownik "Arek Piotrowski" <arekp_at_pactor.com.pl> napisał w wiadomości
> Chciałem jeszcze dodać, że we właściwościach modemu, w zakładce Contry
> Select wybrałem Czechy/Słowację jako kraj w którym jestem i tak modem
> zostanie skonfigurowany - może to jest źródło problemów jakie opisałem
> powyżej? Polski oczywiście na tej liście nie ma....
> Modem jest zainstalowany na COM3, IRQ 11. Reszta konfiguracji i opis
> problemu powyżej.

Ja mam pod win2k pl skonfigurowany na IRQ 9, COM 4 takze a kraj jest wpisany
jako USA ... tak wiec kraj nie ma raczej wpływu
A czy w menadzerze masz zainstalowane wszystko oki bez konfiliktow i co ci
sie zainstalowało:
ja mam modem CTX1056 - HCF PCI Modem ------jako modem
w mi dziala zawsze dobrze, co modge narzekac to dlugi czas rozlaczania ok.
20 sekund
losiu