Re: duron zmiennym jest

Autor: Adam Czajka (adamc_at_snn.com.pl)
Data: Thu 19 Apr 2001 - 10:06:36 MET DST

--------------957071FD4406FBEDE718F50B

sobom wrote:

> [...] temp. procka dochodzila (a nawet przekraczala) 100st.

ciekawe;

> [...] pojechalem z plyta do serwisu - tam 35-42st. (przy okazji gosc
> posmarowal

obudowa byla zamknieta, a komputer na stole;

> [...] przywiozlem do domu - ok.45

pewnie otwierasz komputer, wpychasz do szafki i

> - teraz mam 51st. przy prawie zamknietej obudowie

> wszystkie inne pomiary byly przy otwartej obudowie

i wiatrak od zasilacza nie mial, gdzie wymusic obiegu
powietrza, jesli np. na procesorze karty graf. nie ma
coolerka to bez obiegu powietrza moze sie tez nadmiernie
nagrzewac. Lepiej zamknij komputer i ustaw go w przewiewnym
miejscu, a nie wcisniety do szafki.

> Czy mieliscie moze takie problemy. A moze ktos z Was wie dlaczego tak sie
> dzialo...
> Mam coolera na 4000RPM - czy to mozliwe ze przez niego mam taka temp. 51st.
> to mimo wszystko troche za duzo jak na niekreconego durona.

Mam taka plyte i taki procek na 848MHz, temp. 57st,
przy cooleze za 25zl (ale czarny nie srebrzysty),
ktorego jeszcze nie posmarowalem pasta,
ale obudowa zamknieta i porzadnie ulozone kable i tasmy,
wiec powietrze sobie krazy bez oporu. Komputer stoi pod biurkiem
niczym nie obstawiony, pod zawsze otwartym oknem.
Musisz wiedziec, ze AMD-eki wytwarzaja duzo ciepla i sa zawsze gorace.
Z oznaczen na moim procku wynika ze moze pracowac do 90st.

> [...]
> - zawiozlem do serisu - tam oczywiscie wszystko ok.
> - przywiozlem do domu - gra
> - po jakims czasie - przestala
> Nie przestala pewnie tak sama z siebie. Po instalce plyty z grafika
> instalowalem jeszcze modem i troche pozmienialem w BIOS'ie (oczywiscie opcje
> AudioOnChip i Soundblaster sa wlaczone). Modem to Zoltrix Aquila.
> Podejrzewajac go o konflikt wywalilem go i z systemu i z plyty. Ale nic,
> muzyki dalej nie ma. W BIOS'ie mozna ustawic IRQ dla karty muzycznej na
> wartosci (5,7,10,11 - cos w tym stylu) i wyprobowalem wszystkie i nic. W

Wylacz w biosie Soundblaster, reszta na ustawienia defaultowe.

A na Linuchu sie nie znam.

Powodzenia
Adam

--------------957071FD4406FBEDE718F50B

<!doctype html public "-//w3c//dtd html 4.0 transitional//en">
&nbsp;
100st.</blockquote>
ciekawe;
(przy okazji gosc posmarowal</blockquote>
obudowa byla zamknieta, a komputer na stole;
pewnie otwierasz komputer, wpychasz do szafki i

i wiatrak od zasilacza nie mial, gdzie wymusic obiegu
Was wie dlaczego tak sie
51st.
Mam taka plyte i taki procek na 848MHz, temp. 57st,
plyty muzy nie bylo.
opcje
nic,
na