Re: monitor 19"

Autor: adadur_at_poczta.onet.pl
Data: Thu 19 Apr 2001 - 09:25:57 MET DST

> Szukam opinii na temat monitorów 19"
> mam na oku kilka:
> Sony E-400 FD
Tani! jak na SONY - ale wiem ze słyczenia że lepszy byłby CTX 19' Futura
> Sony G-400 FD
Oj drogi!!! - stanowczo za drogi!!!
> Mag Innovision 810FD
Nie znane! - ale nie znaczy to że ZŁY
> NEC FE950    (diamotron)
Kineskop b. dobry - ale nie irjętuję sie jakie ma parametry i cenę.
> LG Flatron 915ft
Od biedy można kupić - potrzebne duże szczęcie, bo (dany model) monitor
monitorowi z tej firmy NIERÓWNY.

> jak widac to sa z plaskimi kineskopami, moze inne propozycje?
Może CTX, szczególnie polecam Iiyama. Ostatnio była mała afera z 19 tej firmy
patrz archiwum z kwietnia.
> szukam opinii ktory lepszy, oczywiscie sonyg400 jest niezly, ale cena prawie
> 3000pln nie jest zbyt atrakcyjna
NO jasne - za takie pieniądze to ja już bym myślał o 21' Iiyama

Pozdruffka
adadur