Re: Dla tych ktorzy kupuje nowe HDD

Autor: Greg W (muciak_at_crosswinds.net)
Data: Thu 19 Apr 2001 - 03:28:37 MET DST

Nie wiem, slyszalem ze IBM'y padaja mocno ale ja mam swego 13GB juz ponad
rok i zero problemow a osiagi w porownaniu z innymi tej klasy sa znakomite.
Wkoncu to IBM przoduje w dyskach. Druga rzecz ze moj wyprodukowany byl w USA
a nie na wegrzech, moze to ma cos do rzeczy. Ale to tylko moja skromna
opinia. A co do Maxtorow to one zawsze byly najtansze a niestety nie zawsze
najtansze jest lepsze.
Greg