Re: Dla tych ktorzy kupuje nowe HDD

Autor: Radoslaw Sokol (rsokol_at_iname.com)
Data: Wed 18 Apr 2001 - 19:57:26 MET DST

Hi,

"Jakub Jewuła" wrote:

> Pamietasz dyski z dwoma ukladami glowic po przeciwnych
> stronach talerza? Ciekawe dlaczego nikt tego nie ciagnie...

Chyba ciągnie -- ale ze względu na koszty produkcji i problemy z
odprowadzaniem ciepła takie dyski mają sens raczej wyłącznie w
baaaaaardzo wysokiej klasy serwerach (zresztą wtedy też w domowych
komputerach się ich nie stosowało :) ).

Zresztą równie dobrym rozwiązaniem w tej chwili przy niskich
kosztach wytwarzania normalnych dysków jest montaż kilku
niezależnych dysków i równoważenie ich obciążenia (system na
jednym, swap i backup na drugim, część danych na trzecim,
inne dane na czwartym).

> Po tym jak padly mi dla IBMy wykonane na Wegrzech nie chce
> miec do czynienia z ta firma.

A, to już inna sprawa :) Ja do siebie też IBMa bym raczej nie
kupował, natomiast muszę podowiadywać się nieco o Maxtorach :)

--
| Radosław Sokół  |  http://www.magsoft.com.pl/~rsokol/ |