Re: Problem z Thunderbirdem

Autor: Greg W (muciak_at_crosswinds.net)
Data: Thu 19 Apr 2001 - 03:34:52 MET DST

Takiego problemu nie mialem ale mysle ze temperatura jest ciut wysoka, ja na
swoim 1.2GHz jestem zawsze ponizej 50 stopni. To po pierwsze a po drugie to
mialem w innym kompie z TB 800MHz ogromny problem ze stabilnoscia i jak sie
okzalo pamieci byly do dupy. Poprostu AMD nie chodzi ze wszystkimi jakie sa
na rynku. A ostatnia mozliwosc to winME, to jest przeciez wypadek przy pracy
microsoftu, sproboj wiec win98se.
Greg

"Robert Banasiak" <rbanasi_at_toya.net.pl> wrote in message
> [...]
>
> Soltek KAV,
> TB 1100 + dość solidny cooler + pasta silliconowa ( gumki z proca NIE są
> zerwane ),
> 256 MB PC133,
> Winfast GeForce2 GTS ( sterowniki do karty graficznej detonatory 10.80 ),
,
> SB Live, ( Liveware 2.0 )
> IBM DTLA 30GB,
> DVD Toshiba.
> Windows ME, Via 4in1 4.28,
>
> Problem polega na tym że często sypie się rejestr. Czasami przez tydzień
> jest w porządku a czasami niemal codziennie rozwala się rejestr.
Temperatura