Re: Co zrobić z Celeronem 600?

Autor: Pszemol (Pszemol_at_PolBox.com)
Data: Wed 18 Apr 2001 - 23:53:49 MET DST

"Krzysiek" <silverman_at_go2.pl> wrote in message news:9bkud6$s8l$1_at_news.tpi.pl...
> "Pszemol" <Pszemol_at_PolBox.com> wrote in message

> to powiedz mi gdzie ja tu napisalem ze mam zwisy od podkrecania

Nie napisałeś wprost, ale właśnie w przeciwieństwie od osła
ja wyciągam wnioski: "podkręcasz, masz zwisy. nie podkręcam,
nie mam zwisów. prosty wniosek => zwisy od podkręcania".
Masz jeszcze jakieś pytania?

> moze tu : qurwa zrozum pisze Ci to juz n-raz, jak bym mial chociaz

Przestań już może z tymi przekleństwami... nie rób z buzi śmietnika.

> WINDOWS, MIRO$OFT cos ci to mowi

Tak. Używam tych systemów z wielkim powodzeniem od wielu lat.

> moze tam za oceanem macie inne windowsy

Tam za oceanem mam w pracy Windows NT 4.0 SP6a - zero zwisów.
W domu Windows 98 PL + IE 5.5 -> zero zwisów. Jeszcze jakieś pytania?

> aaaaaaaa....... to windows wiesza sie tylko od przegrzania procka
> (ciekawe co na to inni ;-))))

Co inni? Ano piszą że zwisy są jednym z objawów przegrzania proca.
Czyżbyś umiał rozróżnić jeden zwis od innego? Jak? Bardzo proszę
o opis tego jak tego cudu dokonujesz...
Widzisz - i tu wychodzą BRAKI jeśli chodzi o stanowisko testowe
jakiego Ty używasz w porównaniu z tym co używa Intel. Ty, używając
całego peceta i testując wszystko do kupy razem z softwarem Windows
(o którym masz jak widzę kiepskie zdanie) nie jesteś w stanie
powiedzieć w razie awarii co się sypnęło. Oczywiście pomijając
tak oczywiste przegrzanie procka że sypie się wszystko po minucie.
W subtelniejszych przypadkach, gdy coś się sypnie sporadycznie,
przy jakiejś specyficznej konstelacji warunków Ty skłonny będziesz
zwalić winę na Windows, bo bardzo chcesz wierzyć, że Twój procek
chodzi na 900. Tymczasem Intel, z jakichś powodów, znanych tylko
jemu zdecydował że ten procesor będzie pracował tylko przy 600MHz.
Powodów tych możesz Ty nie widzieć, a mogą to być właśnie te Twoje
sporadyczne zwisy Windows o których mówisz a których ja u siebie
nie obserwuję na niepodkręcanych prockach.

> i ty piszesz ze znasz sie na komputerach
> LOL

Znam się bardzo dobrze. Sam tworzę programy i z tego się utrzymuję.
I w przeciwieństwie do Ciebie zdaję sobie sprawę jak trudne i czasem
niejednoznaczne mogą być wyniki testów przeprowadzonych niechlujnie
lub ustawionych w nieprzemyślany sposób -> taki jak ten Twój sposób.

> PLONK wymiekam na debila nie ma mocnych

Z obrażania jesteś mocny widzę... z argumentami jednak cieniutko.