Re: Zoltrix Sagitta - problem z łączeniem :-(

Autor: Arek Piotrowski (arekp_at_pactor.com.pl)
Data: Wed 18 Apr 2001 - 22:14:13 MET DST

Użytkownik Arek Piotrowski <arekp_at_pactor.com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9bk08p$g17$1_at_news.tpi.pl...
> Zmieniałem płytę główną i musiałem również wymienić mojego 3-letniego
> Zoltrixa 33,6 ISA. Kupiłem Zoltrixa Sagitta PCI i bardzo często nie mogę
się
> teraz połączyć z internetem zarówno przez 0202122 jak i przez mojego
> lokalnego providera. Numer wybiera normalnie, słychać tylko w tle oprócz
> sygnału wybierania sygnał oczekiwania na połączenie. Następnie jakby się
> łączył, ale tylko krótki sygnał i... cisza. Nie ma znczenia pora dnia.
> Czasem bez problemów, czasem za drugim razem, czasem za dziesiątym.
> [...]

Chciałem jeszcze dodać, że we właściwościach modemu, w zakładce Contry
Select wybrałem Czechy/Słowację jako kraj w którym jestem i tak modem
zostanie skonfigurowany - może to jest źródło problemów jakie opisałem
powyżej? Polski oczywiście na tej liście nie ma....
Modem jest zainstalowany na COM3, IRQ 11. Reszta konfiguracji i opis
problemu powyżej.
Jeszcze raz proszę o pomoc.

--
<< Arkadiusz Piotrowski <-------------> http://arekpio.w.interia.pl >>