Zoltrix Sagitta - problem z łączeniem :-(

Autor: Arek Piotrowski (arekp_at_pactor.com.pl)
Data: Wed 18 Apr 2001 - 14:04:57 MET DST

Zmieniałem płytę główną i musiałem również wymienić mojego 3-letniego
Zoltrixa 33,6 ISA. Kupiłem Zoltrixa Sagitta PCI i bardzo często nie mogę się
teraz połączyć z internetem zarówno przez 0202122 jak i przez mojego
lokalnego providera. Numer wybiera normalnie, słychać tylko w tle oprócz
sygnału wybierania sygnał oczekiwania na połączenie. Następnie jakby się
łączył, ale tylko krótki sygnał i... cisza. Nie ma znczenia pora dnia.
Czasem bez problemów, czasem za drugim razem, czasem za dziesiątym.
Najgorsze jest to że pewnie zjada impuls mimo, że nie nastąpiło
zalogowanie... Przed tem takie przypadki były bardzo rzadkie.
Mój komputer: Płyta MSI 6330 Turbo K7T, Duron 800, 128RAM.

Proszę o pomoc.

--
<< Arkadiusz Piotrowski <-------------> http://arekpio.w.interia.pl >>
<< e-mail: arekp_at_pactor.com.pl <-----------> arekpio_at_interia.pl >>