Re: do uzytkowników aster city net

Autor: Piotr Tracki (piotr_at_mail.com)
Data: Thu 19 Apr 2001 - 07:32:01 MET DST

No wlasnie pytalem sie o ten macadres karty sieciowej
ale monterzy stwierdzili ze modem ma teraz taki swoj adres (???)
i moge sobie zmieniac karty sieciowe lub wlaczac sie przez USB
a i tak bedzie wiadomo ze to ja sie podlaczam do sieci ...

Jednak w celach testowych sprawdzilem jak dziala to USB.
Wyjalem skretke z sieciowki. W trakcie pracy podlaczylem
kabelek z USB od modemu do komputera i win2k wykryl to.
Poprosil o drivery wiec wlozylem plytke CD no i sie zainstalowalo.
Odbieram poczte -- ok, wklepuje www.wp.pl w explorerze -- dziala.
IRC nie uzywam wiec nie wiem ... moze nie miales identa ustawionego ?
No wiec niby sie test udal ale potem wyciagnalem kabelek USB
i tu zdziwienie ...
BlueScreen jak ja lubie te win2k ))) byc moze powinienem wcisnac
ikone wylaczenia urzadzenia usb zanim wyjalem kabelek ;)))

Teraz mozna w Asterze podlaczyc kazdy dodatkowy komputer
za 15zeta ... ale jak wiadomo potrzebny jest do tego hub rozdzielajacy
skretke itd. Majac ten modem 4100 masz dwa wyjscia: USB i skretkowe.
Do kazdego podlaczasz jeden kabelek i bez kosztow dodatkowej karty sieciowej
i huba masz 2 kompy w sieci za 15 zeta
(pomijajac oczywiscie fakt ze i tak to jest zdzierstwo)

Pozdr, TRA