o Palma m100 pyta handlowiec lamer (błagam znawców o odpowiedź)

Autor: domno2_at_poczta.onet.pl
Data: Wed 18 Apr 2001 - 22:32:16 MET DST

Mam pewien problem.

Otóż potrzebuję jakiegoś urządzenia do elektronicznego notowania ilości
sprzedanago towaru. Mam około 40 grup produktów.
Muszę mieć wagę i łączną kwotę za którą sprzedałem dany towar pod koniec
dnia.

Przeglądając ostatni Computer Bild zauważyłem Palma m100 2 mb za 266 DM.
Pomyślałem, że kupno tego urządzenia byłoby nie głupie.
Sądzę (podkreślam sądze, bo nie jestem pewien) jest w nim arkusz
kalkulacyjny. Można by w nim stworzyć 40 kolumn, a pod każdą
wpisywać kwoty transakcji danej grupy produktów. Można by potem utworzyć
komórki sumujące daną kolumnę i takie obliczające łączną
wagę produktów danej grupy (cena za 1kg jest stała).

Co o tym myślicie?

I kilka pytań:
1. Czy w palmie m100 jest arkusz kalkulacyjny? Jeśli nie ma, to w jakich
przenośnych komputerach są?
2. Czy można definiować komórki? Chodzi np. o to, by komórka A1 była sumą
wszystkich komórek pod nią?
3. Czy 2 mb wystarczy na zapisanie 1000 komórek? Codziennie będę kasował.
4. Czy mogę go podłączyć do komputera i wydrukować raport?
5. Czy arkusz kalkulacyjny w palmie ma podobne funkcje matematyczne jak
Excel?
6. Czy taki komputerek jest w miare trwały?
7. W jakich cenach w Polsce można dostać podobne?
8. Czy macie jakieś inne rozwiązania mojego problemu?

Pozdrawiam
Dominik