Re: do uzytkowników aster city net

Autor: bmk (bmk_at_porcys.com)
Data: Wed 18 Apr 2001 - 18:04:14 MET DST

> a mianowicie posiadaja gniazdo USB.
> Wiec mozesz sobie darowc karte sieciowa ...

Tak. Ale np. ja jak się podłączę przez USB to nie mogę działać na ircu.
Reszta działa spokojnie. Poza tym przez USB nie masz stałego IP, lecz
stałego hosta.

Ci z acn mówili, że działa to tak: każda karta sieciowa ma swój wbudowany
numer identyfikacyjny i jak wchodzisz do netu to centrala cię po tym numerze
identyfikuje i sprawdza czy masz stałe IP. Prawda czy ściema?

I przy instalacji nie pozwól im wkładać sieciówki do kompa !!!!!!!!!!!!!!
Biorą za to 50zł!!! Myślę, że potrafisz ją zainstalować samemu.

Mój abonament to TwójŚwiat czyli: 256kb/s download i 64kb/s upload. Jak
trafisz na dobry serwer to download mam do 32. Postawiłem mini-serwer ftp
dla kolegów z tpsa to upload dochodzi do 7.

Proxy acn jest do bani. Wszystko chodzi wolniej. Dlatego polecam w3cache.
Daje kopa, zwłaszcza z zagranicą.

Pozdrawiam