problem z dzwiekiem(KT7A)

Autor: j_sliwka_at_poczta.onet.pl
Data: Wed 18 Apr 2001 - 20:01:32 MET DST

Hi!

Mam karte muzyczna firmy ADDONICS SOUND VISION na chipsecie YAMAHA OPL3
(na pci - okropna staroc) na plycie glownej ABIT KT7A i mam problem z
odtwarzaniem dzwieku w niektórych aplikacjach i grach.
Zdarza sie ze po odpaleniu programu dzwiek jest i w pewnym momencie sie
gubi. Nie wiem co moze byc tego przyczyna. Pracuje w windows me, probowalem
roznych sterownikow.
Moze ktos ma podobna karte + plyte + sterowniki lub pomysl jak sobie z tym
poradzic.
Z gory dzieki za wszelka pomoc
Pozdrawiam

Jacek