Re: problem z dzwiekiem(KT7A)

Autor: BaSioR (basior_at_go2.pl)
Data: Wed 18 Apr 2001 - 22:03:59 MET DST

mam taka plyte (tzn KT7-RAID ale to prawie to samo) - spobuj przeinstalowac
Winde, daj reset ECDL w Biosie , jezeli nic nie pomoze to zmien karte
dzwiekowa na 3 PCI i daj reset ECDL
zobacz ile masz IRQ wolnych

Użytkownik <j_sliwka_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:5f69.00000000.3addd67c_at_newsgate.onet.pl...