3COM-!!!

Autor: Robert Lewczynski (lewr_at_grafit.mech.pw.edu.pl)
Data: Wed 18 Apr 2001 - 18:59:31 MET DST

otoz sprawa jest banalna...wydawaloby sie.
mam sieciowke 3-Com Bus MAster EtherLink III 509 Combo na PCI
i gdy ja wkladam do systemu na MS-W2000 to podczas instalacji, gdy proboje
znalezc sprzet, nie potrafi sobie dobrac sterownika. Po wnikliwych
analizach listy dosteopnych sterownikow, stwierzadm, iz lista ta jest
pelna sterownikow do kart ISA ale do mojej PCI -brak- ani jednego..
ja nie wiem co jest zle...
wiec czy ktos ma jakowes sterowniki od 3-Com'a 509 pod w2000 ???
bede wdzieczny, chyba ze to sie robi w inny sposob.