Re: Ktore markowe plyty na BX'ie zle wspolpracuja z GTS'em ???

Autor: TomeG (tomeg2_at_kki.net.pl)
Data: Wed 18 Apr 2001 - 08:30:09 MET DST

Użytkownik "Kris" <kris_at_pc.com.pl> napisał w wiadomości
> Cześć,

Kris, pewnie nie pamietasz, ale juz dyskutowalismy na ten temat kiedys
na grupie, robilem WSZYSTKO CO MOZLIWE, zeby mi to dzialalo - pamietam
jak szuaklem wlasnie tej plyty, porownywalem ja z Abitami itd itp. Sam
strasznie zaluje ze to nie dziala, ale to jest fakt. Wlasnie prowadze
korespondencje z pewnym Markiem, ktory ma inne ciekawe wypadki z ta
plyta. On ma pIII 450 i GF1 ddr po wlozeniu ktorego nie moze
przetaktowywac juz tak jak mogl kiedys (a mogl wszystkie czest. do chyba
126), a teraz moze tylko niektore: 105,110, 124, 126 - koniec, innych
nie moze ustawic. Mailowal z MSI i z Tornado, ale tam mowili, ze powinno
dzialac wszystko - no, ale tak nie jest. Musle, ze MSI wypuscila kiedys
jakas 'felerna' serie, ale sie do tego nie przyznala, potem juz to
naprawili i liczyli, ze ucichnie. Pamietaj, ze to byly wlasnie czasy
przepychania sie z Abitami i Asusami i z innymi tajwanczykami. I MSI
wywalczyla dobra pozycje. Pewnie teraz juz by tego nie powtorzyli, ale
wtedy ? Ale to sa tylko teorie...

> Na tej płycie chodził mi bez stresu nie tylko GTS ale i również GF1
DDR.
> Szkoda się jej pozbywać bo czuje, że gdzieś indziej jest problem
(chyba, że
> płyta jest uszkodzona) ... czy próbowałeś :
>
> 1. Wymienić na inny egzemplarz karty?
YEP
> 2. Zdjąć wszelkie nadtaktowania?
YEPP
> 3. Reinstalować system od zera?
YEPPP (Win98, WinME)
> 4. Zmienić przerwania kart (czy Ci się nie pokrywa z czymś)?
YEPPP - nawet zupelnie bez kart, wyjalem ta z AGP, ale nie mialem gdzie
podlaczyc monitora ;-)))
> 5. Dać Aparture na 256?
To bylo jedyne co mogles mi poradzic w ostatniej dyskusji na grupie -
ale dzienki temu zdetektowalem problem bo zaczalem zmieniac AGP
Aperature Size i doszedlem do stabilnego 16 MB. Marek uwaza, ze to ma
zwiazek wlasnie z AGP ale 1.0 <--- nie wiem o co chodzi, ale tak napisal
(x1 ?). Aha, czy to prawda, ze jak karta ma AGP Aper... ma 16 MB to
pracuje jak PCI ?

> Jest to jedena z najstabilniejszych i bezproblemowych płyt jakie znam

Tez tak uwazam, ale jak dlugo mozna ?

> Kris.
__