Re: Ktore markowe plyty na BX'ie zle wspolpracuja z GTS'em ???

Autor: Kris (kris_at_pc.com.pl)
Data: Tue 17 Apr 2001 - 21:55:58 MET DST

Cześć,

> Obecnie mam MSI 6163 Pro (tex BX) i niestety mam problemy (wczesniej nie
moglem
> uruchomic zadnej gry gdy miale ustawione AGP Aperature Size wieksze niz
> 16 MB jak wiecej to TOTAL ZWISOS, a wszystko po wlozeniu GeForca),

Na tej płycie chodził mi bez stresu nie tylko GTS ale i również GF1 DDR.
Szkoda się jej pozbywać bo czuje, że gdzieś indziej jest problem (chyba, że
płyta jest uszkodzona) ... czy próbowałeś :

1. Wymienić na inny egzemplarz karty?
2. Zdjąć wszelkie nadtaktowania?
3. Reinstalować system od zera?
4. Zmienić przerwania kart (czy Ci się nie pokrywa z czymś)?
5. Dać Aparture na 256?
itd.

> Ktorej plyty sie wystrzegac, a ktora mozecie polecic (no i wyznacznikiem
> jest tez cena, oprocz regulacji napiecia i PELNEJ kompatybilnosci z
> WinFast GeForce2 GTS z TV-out).

Jest to jedena z najstabilniejszych i bezproblemowych płyt jakie znam ...

> mailto:tomeg2_at_kki.net.pl

Pozdrawiam.
Kris.

--
"A benchmark is like sex. Everybody wants it, everybody is sure of how to do
it, but nobody can agree on how to compare performance."