Re: Ktore markowe plyty na BX'ie zle wspolpracuja z GTS'em ???

Autor: Kris (kris_at_pc.com.pl)
Data: Wed 18 Apr 2001 - 11:05:28 MET DST

Cześć,

> Kris, pewnie nie pamietasz, ale juz dyskutowalismy na ten temat kiedys
> na grupie,

Musisz wybaczyć ... :-)

> robilem WSZYSTKO CO MOZLIWE,

Raczej to co mogłeś zrobić ...

BTW: Wymieniałeś na inną taką samą płytę? Włożyłeś tą płytę do całkowicie
innego PC'ta?

> On ma pIII 450 i GF1 ddr po wlozeniu ktorego nie moze
> przetaktowywac juz tak jak mogl kiedys

To przecież normalne np. przy słabszym zasilaczu ... siadło napięcie na
obciążeniu ... jeśli zasilacz ma wydajny to wystarczy dać wyższe napięcie na
procek ...

> Musle, ze MSI wypuscila kiedys jakas 'felerna' serie, ale sie do tego nie
przyznala, potem juz to
> naprawili i liczyli, ze ucichnie.

Nic mi o tym nie wiadomo. A sporo tych płyt widziałem ...
Moim zdaniem wietrzysz spisek tam gdzie go nie ma ...

> Tez tak uwazam, ale jak dlugo mozna ?

Jak jest uszkodzona to wymień na nową ... jeśli problem nie dotyczy płyty to
niech ktoś to zdetektuje ... zacząłbym od zasilacza ...
GTS nie jest szczególnie upierdliwy dla płyt (w odróżnieniu od GF1 DDR) lub
zasilaczy ...

Za dowolny GeForce może narobić sporo problemów użytkownikowi niezależnie od
płyty. Jeśli np. ktoś zgłosi problem z działaniem GTS po tym jak nim
zastąpił V3 to jak myślisz : gdzie szukać problemu w pierwszej kolejności? W
płycie? :-)

Temat tego wątku jest dla mnie nieco sztuczny. Z nowych płyt to trudno
znaleźć taką (markową lub nie) która nie będzie pracowała z GTS'em (z GF1
może być różnie) ...

> mailto:tomeg2_at_kki.net.pl

Pozdrawiam.
Kris.

--
"A benchmark is like sex. Everybody wants it, everybody is sure of how
to do it, but nobody can agree on how to compare performance."