Re: Czy komus dziala i815?

Autor: baZyl (bazylook_at_interia.pl)
Data: Tue 17 Apr 2001 - 23:08:49 MET DST

Jednym slowem zintegrowany sprzet to wielkie gowno...

Jak 815 to tylko i815EP, albo od razu wylaczac grafe i instalowac dodatkowa,
no chyba ze ktos pragnie tanio, w miare dobry sprzet do biura...
... to niech sie bawi w konfiguracje
Ciekawe czy zaoszczedzone pieniadze zrekompensuja utracone nerwy...;)))