Ktore markowe plyty na BX'ie zle wspolpracuja z GTS'em ???

Autor: TomeG (tomeg2_at_kki.net.pl)
Data: Tue 17 Apr 2001 - 12:06:52 MET DST

Jestem zmuszony kupic plyte, z regulacja napiecia (do cel 566) i BARDZO
DOBRZE wspolpracujaca z WinFast GeForce2 GTS z TV-out. Obecnie mam MSI
6163 Pro (tex BX) i niestety mam problemy (wczesniej nie moglem
uruchomic zadnej gry gdy miale ustawione AGP Aperature Size wieksze niz
16 MB jak wiecej to TOTAL ZWISOS, a wszystko po wlozeniu GeForca), a
teraz doszedl jeszcze problem ze swietna gra Black & White, ktora po
kilku minutach grania sie wywala (mimo ustawienia AGP na 16 MB). Kto ma
jakies negatywne doswiadczenia czy tylko nawet slyszal o tym gdzies to
prosze o info...
Ktorej plyty sie wystrzegac, a ktora mozecie polecic (no i wyznacznikiem
jest tez cena, oprocz regulacji napiecia i PELNEJ kompatybilnosci z
WinFast GeForce2 GTS z TV-out).
__