Re: Zrywanie połączeń...

Autor: Tomek (tomcio-w_at_wp.pl)
Data: Tue 17 Apr 2001 - 19:13:12 MET DST

Użytkownik "Xavier" <nattalle_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Witam.
>
> Z netem łączę się przez modem (0202122) i
> często zdarza się, że połączenie zostaje zerwane :-(
> W jaki sposób sobie z tym poradzić?
> Może jakiś program...?

jak miałem w TPSa to mi sie tak zawsze robiło......
rozwiązanie jest baardzo proste wbrew pozorom ;)
wystarczy zmienić usługodawce rozmów telefonicznych (w
tym przypadku i połączeń internetwoch) na innego
usługodawce. ja zmieniłem na DIALOG (chyba
to nie jest ich reklama, bo słyszałem że tu niewolno
nikogo reklamowac?) i problem znikną.