Re: modem - jak poznac jaki ?

Autor: teo (teo27_at_go2.pl)
Data: Tue 17 Apr 2001 - 18:38:52 MET DST

Cobra Punisher alias DalejLama napisał(a) w wiadomości:
<9bcqsc$ojl$1_at_news.tpi.pl>...
>Możesz też spróbować czego się dowiedzieć
>odpalaj?c diagnostykę modemu w zakładce modemy w panelu
>sterowania. Wyrzucane s? tam pewne dane (nie pamiętam
>jakie a że jestem poł?czony nie mogę go zdiagnozować).

robilem to
ale wyciagal mi tylko ciag cyferek,
nie moge go na razie zacytowac, bo wywalilem ten "modem standardowy" z
menadzera urzadzen i teraz cham nei chce mi nawet znalexc modemu

w kazdym razie jezeli ustawiam zworkami na plug and play to wywala mi blad
przerywania 4 i ze wykryl takie cudo "56k PnP Data Fax Voice modem" ale to
mi nic nie mowi jakiej to jest firmy czy cosik konkrentego

a jezeli ustawie zworkami konkretny com np 3, to po odpaleniu kompa, nie
wykrywa mi sam tylko na chama musze "dodawac modem" w "panelu sterowania" a
on wtedy mi szuka tylko na com2 (co jest oczywiscte ze nie znajdzie")
analogicznie jest jak modem ustawie na com2, wtedy szuka tylko na com3 i tez
nie znajduje

modem ten jest po isa i nie wiem czy ma jakis sens przekaladanie modemu do
innego slotu? czy raczej jest to bezsensu

no i jest jeszcze szczegol ze non stop pluje mi sie o mysz w menadzeze
udzadzen
ze "urzadzenia nie ma, nei dziala prawidlowo, lub brakuje sterow, poszukaj w
dokumenacji :-) ta, i jakis tam jeszcze >>code24<<"

ia, czyli lucjan