SB live! Value - CTlauncher

Autor: O.D. (lodzimek_at_dami-mc.pl)
Data: Tue 17 Apr 2001 - 19:01:28 MET DST

Czesc!
Jestem szczesliwym posiadaczem karty muz. SB live 1024. Do tejże karty
zainstalowalem oprogramowanie dla Sb live value, jednak ostatnio musialem
przeinstalowac system i wrocilem do liveware z 1024, ktore nie rozni sie
bardzo od tego z value, jednak programik "Ctlauncher" (cos w rodzaju paska
zadan) nie ma pewnej funkcji, ktora byla dla mnie bardzo przydatna. Dlatego
tez chcialbym prosic posiadaczy oprogramowania z value o przeslanie mi tegoz
programiku wraz z potrzebnymi bibliotekami (katalog Sblive\launcher lub
ctlauncher). Z gory dziekuje.
Pozdrawiam!