Re: Rozważania nt doboru klocków do komputera - proszę o dyskusję szczególnie zaawansowanych użytkowników

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Tue 17 Apr 2001 - 17:30:26 MET DST

"Pszemol" <Pszemol_at_PolBox.com> wrote in message

> Tu chodzi o efekty kwantowe, tunelowanie, utratę barier przez złącza itp.

powiedz a co obchodzi zwyklego usera jakies efekty kwantowe,
tunelowe i inne tam pierdoly
przestan sie tu chwalic swoja wiedza bo jak narazie kiepsko Ci to wychodzi.

> Mylisz się. To po prostu jeden z wielu efektów. Fakt - spektakularny.

zwis spektakularny heheh
spektakularne to jest jak Ci plyta glowna pali sie zywym ogniem
albo w zasilaczu wybuchaja kondesatorki, a jeden z nich wylatuje
przez wentylator zasilacza

> No własnie - przegrzany procesor jest NIEOBLICZALNY.
> Niewłasciwa praca może się objawiać złymi skokami do niewłaściwych adresów
> (sławne zwisy) niewłaściwe adresowanie pamięci (sławne General Protection
> Fault, Exception #13/#14 itp) niewłaściwym działanie ULA (błędy mnożenia).
> I mnóstwo innych, większych czy mniejszych problemów - często
niezauważalnych
> w "typowych" tak zwanych testach, w którzy patrzy się na pulpit Windows
> gdy się rusza myszką :-))) To może działać MIMO iż procek jest przegrzany.

i znowu sie chwalisz
dla zwyklego usera, moze byc pani Zosia, ktora faktury wystawi i
nie ma zielonego pojecia co to jest komputer, oznacza
to przeklamania w obliczeniach procka, a nastepnie zazwyczaj zwis
jezeli dluzej to potrwa to moze dojas to trwalych uszkodzen w procesorze i
jego spaleniu

> Nie mam czasu uczyć Ciebie. Zwłaszcza za friko... nie licz na to! :-)

uuuuuuuu.....
jaka szkoda, a wczesniej tak ladnie dzielisz sie swa ogromna wiedza
a teraz nie chcesz

> Przejdź się do księgarni, po książki o procesorach, programowaniu
> i tym podobne... acha - i jak już tam bedziesz kup sobie również
> jakiś podręczny słownik ortograficzny ;-)

slownik mam ale sprawdzam komputerowym
ale teraz po prostu nie sprawdzilem albo co gorsza procek mi sie przegrzewa
i zle sprawdzil ;-)

> O czym zatem rozmowa?

mowa tym ze zawodowo skladam kompy
i wiem ze duzo latwiej i duzo mniejszym kosztem
utrzymac niska temperature w duzej obudowie
niz malej
nie wpominajac juz o ile latwiej sklada sie taki zestaw
wiec jak tylko ktos ma mozliwosc to niech
kupuje jak najwieksze obudowy

Krzysiek