Re: przebicie ?

Autor: PKL (ppp_at_pk.pl)
Data: Tue 17 Apr 2001 - 01:21:25 MET DST

99,9% -nie masz przebicia, a walnac cie moze rowniez jak bedziesz podlaczal
ekran do grafiki.
Brak uziemnienia w gniazdkach powoduje roznice potencjalow elektrycznych
(czyli wystapienie napiecie) pomiedzy urzadzeniami nie uziemnionymi. Niezbyt
przyjemne w momencie gdy twoje rece zamykaja taki obwod. Mam to samo juz 3
lata i zyje, ale nie polecam niewtajemniczonym.