Re: Co jest z Sony?

Autor: Michal Sokolski aka .misha. (michal_at_tatanka.neostrada.pl)
Data: Tue 17 Apr 2001 - 01:23:47 MET DST

hI!

Zalezy jak sie trafi - z SONY bywa roznie np. moja dziewczyna ma g200 ktory
nie dziala idealnie (dziwne rzeczy dzieja sie podczas zmiany
trybow/czestotliwosci odswierzania) a geometria i konwergencja tez raczej
rozczarowywuja :( Ja swego czasu kupilem nieco tanszego CTX'a Futura 2000
(kineskop takze SONY) i obraz przez niego wyswietlany jest pozbawiony
wspomnianych wad.

pozdrawiam,
Michal Sokolski
http://www.tatanka.home.pl