przebicie ?

Autor: beduin03 (beduin03_at_go2.pl)
Data: Mon 16 Apr 2001 - 22:49:05 MET DST

mam nastepujacy problem i prosze o pomoc :
ostatnio wkladalem wtyczke od drukarki i walnal mnie prad raz a potem drugi
dosyc mocno ( komp byl wylaczony - ale nie z pradu ) przy czym trzeba
zaznaczyc ze ostatnio wymienialem wiatrak w zasilaczu
wiec po tym kopnieciu sprawdzilem jeszcze raz zasilacz ale na oko wszystko
wyglada ok - zadnych peknietych kabli wszystko na swoim miejscu
wiec skad to kopniecie ?
na dodatek tego mniej wiecej od tamtego czasu zaczela mi nawalac karta
dzwiekowa (SB live) tzn. czasami sobie lubi zatrzeszczec w lewym glosniku
albo wydaje jakies dziwne odglosy w grach przy czym w trakcie sluchania np.
muzyki wszystko jest ok. ale wczesniej nie bylo takich objawoow
czyzbym mial gdzies przebicie i zakloocaloby to prace innych elementoow -
przeciez sa ekranowane od obudowy - o co tu chodzi ?
z radoscia powitam wszelkie wskazoowki za co z goory wielkie dzieki

beduin