Re: IBM i bad sektory

Autor: Grisza (griszas_at_box43.gnet.pl)
Data: Tue 17 Apr 2001 - 00:32:09 MET DST

A tak wogule , to BAD sektory to widzialem tylko na FDD :). Jak sie
> dba o dysk to sie go ma, a jak sie go nosi, szasta jak smieciem itp. to ma
> sie bad sektory.

Oszukuj sie dalej. Na moim nowym Quantum FireBall AS bad'y pojawily sie
pomimo tego ze nigdy nie byl z kompa wyjmowany. Cieszylem sie nim jakis
miesiac.

>Wogule to wszystko przez wasza manie do sprawdzania , a nuz
> jakis "bedzik" wyskoczy , ehh zal mi Was.

Nie bylo zadnej manii sprawdzania. Po prostu "blad odczytu z dysku C..."
Modl sie aby Cie to nie spotkalo (chociaz za takie poglady, to przydala by
Ci sie 'lekcja pogladowa'

Grisza