Re: temperatura Athlona <71 stop ?

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Mon 16 Apr 2001 - 16:01:21 MET DST

"Slawomir Jan Rzeszowski" <srzeszow_at_elka.pw.edu.pl> wrote in message
> Wlasciwie mam dokladnie to same pytanie : przy jakiej temperaturze mozna
> sie zaczac martwic co do temperatury
> procka ? ( jesli amdek napisali na obudowie , ze temperatura nie moze
> przekroczyc 90 stop. : to to sie tyczy rdzenia procka ? )

tak rdzenia

> Moj sprzet to : athlon 800_at_800 , 128 MB , s3 1mb (troszke stara)
> Zas temperatury : najmiej zschodzi do 28 stopni (swieto!),
> srednio 40-50 stopni ,

srednia temp jest ok

> najwiecej 7X stop. ( wiecej staram sie go nie grzac , skoro nie ma
> zabezpieczenia temperaturowego ....)

sprawdzasz w biosie czy jakims programem winowym
bo czesto programy pod wina sprawdzaja na zasadzie
%wykorzystania procesora

> Mozliwe ze pytanie zwiazane :
> Po podgrzaniu do ok. 70 stopni po resecie - sie wiesza na liczeniu
> pamieci/testowniu wstempnym otoczenia ( tak ze tylko reset pozwala go
> ruszyc - power nie dziala ) - pokazujac poprzerywane linie w poprzek
> ekranu : czy to moze byc zwiazane ???

przegrzewanie sie????
a czy zdazylo sie ze wieszna sie podczas normalnej pracy
prawdopodobnie z przegrzania?

> Jak sie schlodzi to sie wlacza ?

normalka

> Wgralem 4in1 ale ciagle jest cos nie tak - moze sprobowac z 4.29 ?
> (skad/coto za drivery ?)

bo one nie sa od tego

Zacznijmy od tego jak masz plyte
jaki wiatrak na athlonie i czy przesmarowales pasta
termoprzewodzaca
nastepnie jak jest z obiegiem powietrza w obudowie
czy obudowa jest dostatecznie duza, czy
paski i kable zasilajace nie przeszkadxzaja w obiegu
powietrza szczegulnie wokolo radiatora

Krzysiek