temperatura Athlona <71 stop ?

Autor: Slawomir Jan Rzeszowski (srzeszow_at_elka.pw.edu.pl)
Data: Mon 16 Apr 2001 - 12:48:25 MET DST

Wlasciwie mam dokladnie to same pytanie : przy jakiej temperaturze mozna
sie zaczac martwic co do temperatury
procka ? ( jesli amdek napisali na obudowie , ze temperatura nie moze
przekroczyc 90 stop. : to to sie tyczy rdzenia procka ? )
Moj sprzet to : athlon 800_at_800 , 128 MB , s3 1mb (troszke stara)
Zas temperatury : najmiej zschodzi do 28 stopni (swieto!),
srednio 40-50 stopni ,
najwiecej 7X stop. ( wiecej staram sie go nie grzac , skoro nie ma
zabezpieczenia temperaturowego ....)
- "podgrzewam" go winamp+ageII+film+2*program do deszyfr. brutem forcem (
widac ze pracuje - wszystko wyraznie zwalnia )
- rowniez co jest ciekawe podgrzewa screensaver "nauka" - moze nadrabia za
karte
grafiki ?

Mozliwe ze pytanie zwiazane :
Po podgrzaniu do ok. 70 stopni po resecie - sie wiesza na liczeniu
pamieci/testowniu wstempnym otoczenia ( tak ze tylko reset pozwala go
ruszyc - power nie dziala ) - pokazujac poprzerywane linie w poprzek
ekranu : czy to moze byc zwiazane ???
Jak sie schlodzi to sie wlacza ?

Wgralem 4in1 ale ciagle jest cos nie tak - moze sprobowac z 4.29 ?
(skad/coto za drivery ?)

          Slawomir Rzeszowski
              student PW
            wydzialu EITI