Re: Prosba o ocenę kompa

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Mon 16 Apr 2001 - 13:07:14 MET DST

"Witold Wilk" <maniack_at_tychy.com> wrote in message

> ty userow nie znasz... wiez co ostatniop zrobilem u kumpla, ktoremu
> opchnieto pIII 700MHz z 64MB RAM? Nie chcesz wiedziec... gosica zarylo,
> ze jego komputer chodzil wolniej od mojego celka 400 z 192MB. Jeszcze
> bardziej by go zarylo, ze po kilku godzinach wyterzonej pracy nie
> potrafilem zwolnic zestawu na duronie 650 i 256mb ram?

Na wstepie napisze Ci, ze zawodowo skladam kompy
codziennie kilka zestwow na intelu i amd do sprawy intel vs. amd
podchodze z dystansem i nie mam zamiaru sie klucic co jest lepsze
teraz mam celka na bx ale pewnie jak bede kupowal nowego kompa
(najwczesniej za rok) to bedzie to raczej amd (no chyba ze intel wyskoczy
z czym tak dobrym jak obecnie duron i athlon amd).
Oczywisccie ze procki amd sa szybsze i tansze ale naprzyklad
jezeli ida zestawy dla jakis firm to standardowo na czesciach intela
czemu, poprostu taniej i wygodniej (glownie dla mnie skladac cos takiego
;-))))
jest im kupic za 400zeta plyte z grafika a nawet czasem lanem na pokladzie
niz rozdrabniac sie sie na to wszytko kupujac plyte pod amd.

Jesli chodzi o ten zestaw z PIII to nic dziwnego ze wolno mu chodzil w
porwonaniu z Twoim, 64ramu to poprostu zenada pewnie na dodatek
mial jakas syfiasta plyte.

> no wiesz... najfajniej jest kiedy ktos wklada srubokret w nowy procesor
> pentium III 1GHz, a potem przychodzi do sklepu i mowi, ze sie
> "zepsul"... alez oczywiscie... gwarncji muj nie uznaja i nowo kupiony
> komputer jest bez proca, bo nie ma za co nowego kupic...

hehehehe.....
chodzilo raczej mi o patch do via wiem ze nie jest to problem i jak
pisales 3 minuty z hakim zainstalowac cos takiego dla mnie naprzyklad
jest to zaden minus dal via i amd gdyz do BX tez potrzeba stereow
ktore kazdy windows juz ma ale.................
nie kazdy wie ze cos takiego istnieje tym bardziej dla dziecka ktore ma
10lat
Spotkalem sie juz z zestawami gdzie ludzi sobie sami zlozyli
ale problem im bylo zajzec do instrukcji i zainstalowac via.

Krzysiek