Re: Prosba o ocenę kompa

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Sat 21 Apr 2001 - 21:25:20 MET DST

Niejaki(a) Krzysiek <silverman_at_go2.pl> w grupie pl.comp.pecet doznal
olsnienia i napisal:

> "Witold Wilk" <maniack_at_tychy.com> wrote in message

> Na wstepie napisze Ci, ze zawodowo skladam kompy
> codziennie kilka zestwow na intelu i amd do sprawy intel vs. amd
> podchodze z dystansem i nie mam zamiaru sie klucic co jest lepsze
> teraz mam celka na bx ale pewnie jak bede kupowal nowego kompa
> (najwczesniej za rok) to bedzie to raczej amd (no chyba ze intel wyskoczy
> z czym tak dobrym jak obecnie duron i athlon amd).

a propo - pentium iv ma staniec srednio o 50%, wiec zaczyna sie robic
ciekaweie... wkrotce bede "swiete wojny part 2" :)

> Oczywisccie ze procki amd sa szybsze i tansze ale naprzyklad
> jezeli ida zestawy dla jakis firm to standardowo na czesciach intela
> czemu, poprostu taniej i wygodniej (glownie dla mnie skladac cos takiego
> ;-))))
> jest im kupic za 400zeta plyte z grafika a nawet czasem lanem na pokladzie
> niz rozdrabniac sie sie na to wszytko kupujac plyte pod amd.

zaleznie tez od zastosowania :) ale jako ze tamten gosc kupil sobie
zestaw do gier, to duzy rotfl :)

> Jesli chodzi o ten zestaw z PIII to nic dziwnego ze wolno mu chodzil w
> porwonaniu z Twoim, 64ramu to poprostu zenada pewnie na dodatek
> mial jakas syfiasta plyte.

Kakis laki star chyba...

> hehehehe.....
> chodzilo raczej mi o patch do via wiem ze nie jest to problem i jak
> pisales 3 minuty z hakim zainstalowac cos takiego dla mnie naprzyklad
> jest to zaden minus dal via i amd gdyz do BX tez potrzeba stereow
> ktore kazdy windows juz ma ale.................

rozdrabniajac sie - do ramu tez trzeba sterowniki. ale te sa w windzie
standardowo ;)

> nie kazdy wie ze cos takiego istnieje tym bardziej dla dziecka ktore ma
> 10lat

on ma 15 ;)

--
|_____Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>_______+48607397423__|