Re: Prosba o ocene kompa

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Mon 16 Apr 2001 - 19:25:42 MET DST

Niejaki(a) PhoeniX <najbergg_at_kki.net.pl> w grupie pl.comp.pecet doznal
olsnienia i napisal:

> Sporo wiem ale wolał bym dopłacić i mieć C800 który pójdzie na FSB ponad 100
> niż siedzieć na C700 i marnym FSB 75 (lub cos posredniego od 100Mhz w dół).
> Obecnie FSB 100 to minimum i IMO nie warto zawracać sobie głowy pracami
> które chodza na FSB 66 (no chyba, że się podkręca).

Dokladnie. Tylko, ze koszt nowego celka jest za wysoki...nie
rekompensuje tego wydajnoscia. Wiec jesli ktos chce upgrade zrobic na
proca intelowskiego, bo ma plyte, to mozna cela 800 (chociaz juz chyba
lepiej doplacic do pIII?)... jednak na nowy komp cel 800 jest imo teraz
bezsensem. za drogi.

> Przy C800 chodzi na 100Mhz.

Ale jakim kosztem... :/

> Również jestem zwolennikiem Sb Live :-) jednak zdaje sobie sprawe, że
> tak karta jest droga.

Jak sie nie ma kasy to sb 128 :)

> To zależy od tego kto ile ma kasy na wydanie.
> 600Mhz obecnie wystarcza niemal do wszystkich domowych potrzeb
> (gry, filmy,muzyka, www itp) bez względu czy jest to C600 czy D600.
> Jak na razie rozwój technologiczny procesorów idzie tak szybko do przodu, że
> nie jest niezbędne kupowanie najnowszych procesorów aby cieszyć się
> najnowszym
> oprogramowaniem. A to dzięki konkurowaniu Intela z AMD.

Nie... popatrz na ceny duronow. dlatego przy platformie amdkowskiej
warto kupic 700MHz. No i nalezy do tego dodac to, ze wkrotce kolejen
obnizki procow amd, wiec nalezy sie cieszyc :) bo wtedy to juz 800 MHz
:) A dokladniej - lepiej doplacic te kilkanascie zlotych i miec +100MHz.
Kiedys sie okaze, ze to jest tak akurat - i pozniej sie bedzie proca
wyminaic na nowego..

> Do W98/ME nie jest to niezbędne (choć im ramu więcej tym lepiej).
> 128MB to mimimum a 192MB to tak w sam raz.

Ale kupowanie specjalnie 128+64 jest debilne :) za bardzo sie
czlowiekowi zajmuja gniazda dimm (ja mam wspanialego procompa b687,
ktory ma akie gniazda az dwa ;) ).

> Tak ale jak już pisałem to jest droga karta.

Niestety. Ale wydajnosciowo/sluchowo najlepsza. No i nie do zdarcia, bo
ja slucham juz ponad rok caly czas jakichs mp3 a ona mnie nie zdradza i
nie trzeszczy or sth :) wsio ok :)

> Ja tak nie sadze o swojim bylym DVD Samsunga.
> Czytał nawet mocno porysowane płytki zarówno CD jak DVD i choć CD-RW
> czytał bardzo wolno (4x) to narzekać na niego nie mogłem.
> Po półtorej roku użytkowania chodził niemal jak nowy.
> Jednak IMO CD-Romy Samsunga to kompletny szajc (szczególnie modele 24x).

Kochany... moze i czytal :) Jednak maja glupia wlasciwosc padania w
nieodpowiednich momentach - albo kiedy musisz pilnie jakas plytke
odczytac, lub po gwarancji :)

pozatym np. monity samsunga maja dosc wyrazny obraz na poczatku.
wystarczy z nich troche pokorzystac i zaczynaja sie rozjezdzac :)

--
|_____Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>_______+48607397423__|
|______________WWW: http://www.cedeki.w.prv.pl/ _____________#tychy_|